RH5.1 linuxconf cz

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Středa Prosinec 2 11:36:35 CET 1998

Smolik Daniel wrote:

> Dobry den,
> linux mi pri startu hlasi neco jako (nestiham to precist a v logu to neni)
> nemohu otevrit /usr/lib/linuxconf/redhat/cs nebo tak podobne . Nevite nekdo zda
> tyto veci existuji cesky ? K cemu je to dobre ?

Mate nastaveny locales na ceske, tudiz se linuxconf snazi sahnout pri spusteni
pro ceske texty. Ta hlaska je o tom, ze je nenasel a tudiz bere anglicke. Mam
pocit, ze presne tohle je to, co pred chvili announcoval Peter Ivanyi.
Spousteni linuxconfu ma na svedomi script /etc/rc.d/init.d/network, takze se
muzete pripadne techto hlasek pri bootu zbavit tak, ze upravite tuto cast:

  probe)
    if [ -x /bin/linuxconf ] ; then
        eval `/bin/linuxconf --hint netdev`

tak aby posledni radek vypadal takhle:
        eval `LANG=en /bin/linuxconf --hint netdev`

ICQ: 7665279                                                     /\/  \
email: mike na navrcholu.cz ______ http://www.4web.cz/ ______  NAVRCHOLU.cz