Error candidate pri kompilaci pomoci g++

oto_b na krtek.buchtovi.cz oto_b na krtek.buchtovi.cz
Středa Prosinec 2 14:46:53 CET 1998

Dobry den,
co to znamena, kdyz kompiluju stazene zdrojaky
a zahlasi mi to chybu

opToolBarIf.cc: In method `void OPToolBarIf::setIconText(long int)':
opToolBarIf.cc:403: no matching function for call to `OPToolBar::setIconText (in
t)'
/usr/lib/qt/include/qwidget.h:158: candidates are: QWidget::setIconText(const ch
ar *)

tak nejak mi to pripada, ze g++ se nelibi, ze ve rodic ma jinak nadefinovanou
metodu (jine parametry) nez potomek. Samotnemu mi to pripada jako zjevny
error (jsem odchovany na Turbopascalu), ale vzdycky jsem predpokladal,
ze kdyz nekdo umisti stokilovy zdrojak na ftp, tak budu alespon schopen
bez jakychkoli problemu typu syntax error nebo type mismatch fungovat.
A jelikoz jsou to zdrojaky Corby pro KOffice, tak predpokladam, ze chyba
bude nekde u mne v nejakem nastaveni (treba mam pouzit jiny kompilator...)

Telcontar