Problemy s 3Com 3c905

stingp1.eti na mail.cez.cz stingp1.eti na mail.cez.cz
Středa Prosinec 2 13:22:19 CET 1998

Jo, pripadny dotaz - nase huby (neberte si to osobne :-)
neumeji prepinat mezi 100 a 10Mb, takze karta je
nastavena pevne na 100Mb. Legrace je, ze i kdyz je
nastavena na 100baseTX linku, po 10Mb si povida
naprosto v pohode.

                    Pavel

Pavel Stingl
programator, analytik
CEZ a.s., Elektrarna Tisova
EMail : stingp1.eti na mail.cez.cz

Jan Satko <satko na quanto.uniag.sk> na 02.12.98 13:11:28

Odpovězte pr