Domenovy mail

Martin Patka smartin na mikros.mikroservis.cz
Středa Prosinec 2 16:25:22 CET 1998

Zdravim,

> Zdravim priznivce  Linuxu,
> chci se zeptat, zda-li mi je nekdo ochotny popsat nastaveni sendmailu tak
> aby posilal vsechny zpravy pro         urcitou domenu do jedne schranky.

ja pouzivam upraveny sendmail.cf:

######################################
###   Ruleset 0 -- Parse Address   ###
######################################

S0

# Virtualni domena WWW u nas na serveru
# posta smerovana do mistniho mail-boxu

R$*<@domena.cz.> $*        $#local $: box_pro_domenu
                   ^ zde MUSI byt tabelator

Nebo to jde to i pres /etc/virtusertable:

#
# Pro preklad pouzij:
#   makemap hash /etc/virtusertable < /etc/virtusertable
#
# Zde se definuje posta pro celou domenu do jednoho boxu
#

# firma
@domena.cz                       nekdo na domena.cz

ale virtusertable neni v implicitni konfiguraci (alespon v RedHatu) sendmailu
povoleno - musi se upravit /usr/lib/sendmail-cf/redhat.mc a prelozit
novy sendmail.cf

Zatim nashle

Martin Patka                      network & server administrator
Mikroservis v.o.s.                e-mail:       martin na mikroservis.cz
Nerudova 45                       phone work:   +420 431 624301, 3719
51301, Semily 1                   phone home:   +420 431 624592
http://www.mikroservis.cz         http://www.mikroservis.cz/~martin