RH 5.2, KDE 1.0 a klavesnice v X

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Středa Prosinec 2 19:19:07 CET 1998

"Slavek Banko (axis)" wrote:

> Vidim dobre? Vam se podarilo rozebehnout kikbd? Muzete mi prozradit jak?
> Jiz se o totez snazim (v RH 5.1) dlouho, ale bez uspechu. I me volani SOS
> v newsech bylo bez odezvy. Prosim, prosim, jak se vam to povedlo?

Pred par tydny jsem kikbd rozbehal vicemene bez problemu. Akorat nefungovala
ta okynkova konfigurace - vzdycky zatuhla, ale rucni upravou cfg souboru to
slo. Jenze jsem v te dobe nemel dobre udelane locales, takze to nefungovalo.
Od te doby jsem to nezkousel, protoze jsem spokojeny s tim, jak mi beha
prepinani klavesnic ted.

> Nainstaloval sem do kde kikbd, prepinani klavesnic funguje, ovsem nektere
> ceske znaky se nezobrazuji, jak kdybych nezmacknul zadnou klavesu. Nevte,
> nekdo kde je problem?

IMHO nejaky problem v nastaveni locales. Zkuste si project, jestli mate
vsechno jak ma byt. Dobry navod na to sel v konferenci tak pred dvemi nebo
tremi mesici.

ICQ: 7665279                                                     /\/  \
email: mike na navrcholu.cz ______ http://www.4web.cz/ ______  NAVRCHOLU.cz