Problemy s 3Com 3c905

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Středa Prosinec 2 20:30:15 CET 1998

On Wed, 2 Dec 1998 stingp1.eti na mail.cez.cz wrote:

> a skusali ste pozriet na aku rychlost je nastavena karta ?
> napr. ja ju mam nastavenu na 100Mb a ked si na switchi prepnem rychlost na
> 10Mb, tak som skoncil. Cize mozno u vas je nastavena na 10Mb a po nahodeni
> 100Mb karta kasle na vas.

Aby jela ta karta na jine rychlosti, pripadne ve fullduplexu, je potreba
ji predat prislusne parametry. Vse je prehledne popsano v
Documentation/networking/vortex.txt ve zdrojacich jadra.

R.V.

> [...]
> neumeji prepinat mezi 100 a 10Mb, takze karta je
> nastavena pevne na 100Mb. Legrace je, ze i kdyz je
> nastavena na 100baseTX linku, po 10Mb si povida
> naprosto v pohode.
>
>                     Pavel

> Pavel Stingl
> programator, analytik
> CEZ a.s., Elektrarna Tisova
> EMail : stingp1.eti na mail.cez.cz
>
> P.S.: Omlouvam se, pokud jsem to poslal vickrat -
>   svoje reply vidim v konferenci pouze jako hlavicky
>   zprav. Jeste jednou sorry.

| Radek Vybiral				             Radek.Vybiral na vsb.cz |
| Technical University of Ostrava               http://www.vsb.cz/~l92494 |
| Czech Republic                                    GSM: +420 602 473 670 |
| Projects: Admin on darksys.vsb.cz		    http://darksys.vsb.cz |
| NEW! Czech: Sluzby automobilistum	          http://www.automobil.cz |
|     J.W Goethe: "Prestoze svet stale pokracuje, mladi lide musi	  |
|	           vzdy zacinat od zacatku."				  |