jaky x-terminal pro linux

Čtvrtek Prosinec 3 12:36:33 CET 1998

just na ais.cz (Pavel Just) writes:

> [...]

I ja se klonim k nazoru, ze neexistuje.  Pokud ano, pak jde o
dumpingove ceny, ktere jsou dotovany z jinych prijmu.

> Pouzivame (mimo jine) sitove pocitace. Vyrobce neuvadim kvuli reklame.
> Nejlevnejsi model st0ji cca 17000Kc bez DPH.  Umi 1024x756 75Hz 256 barev,
> rozsiritelne na 16k. Umi i trochu zvucet.

Vidim to takto: Ma-li 19" nebo velmi kvalitni 17" monitor, pak je to
cenove velmi zajimave. Ma-li 15" monitor (coz predpokladam), pak o tom
ma smysl uvazovat pouze s ohledem na TCO (Total Cost of Ownership) v
danem podniku - pro nekoho to muze byt drahe (umi-li zprovoznit Linux
na starsich pocitacich), pro nekoho ne (neumi-li to). Jinymi slovy:
cena techto zarizeni je z velke casti dana cenou monitoru.

Mimochodem, celkem se mi libi koncepce NetWinderu (ma "Linux inside")
http://www.corelcomputer.com/products/index.htm, ale zatim se mi jevi
jako prilis drahy (neco pres $1000, bez monitoru). Doufam, ze s cenou
pujdou vyrazne dolu.

--
A. Malusek  (malusek na ujf.cas.cz)
UJF AV CR