pazravy program

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Čtvrtek Prosinec 3 12:50:20 CET 1998

Vie mi niekto povedat...ci existuje nieco ..co kontroluje kolko pamate si
aky program vyhradzuje...a pripadne mu dovolit iba tolko kolko mu nastavim
? Mam napr. vyhladavciu sluzbu, ktora zacne prezerat asi 6 serverov a
scucne mi to 72MB ram len taky fukot..... Nejde mi ani prikaz kill ani ps
..nic...same core. Ale ja chcem aby ten program bezal..len ho potrebujem
nejak obmedzit. Mozno to treba spravit pri kompilacii. Neviem. Neporadi
niekto ?

--
                             /\/'^'\/\
                             \( O O )/

      Jan 'EIS' Satko     .oooO                   E-mail:
    System Administrator  (   )    Oooo.       satko na uniag.sk
                                   (_/