Nefunguje mi Re:Domenovy mail

oto_b na krtek.buchtovi.cz oto_b na krtek.buchtovi.cz
Čtvrtek Prosinec 3 16:49:54 CET 1998

> - do existujuceho file.mc doplnit ( ak to tam nie je ) :
>
> FEATUTE(virtusertable, hash -o /etc/virtusertable)dnl
>
> - potom
> # m4 file.mc > file.cf ( resp. /etc/sendmail.cf )
>
> -potom vi /etc/virtusertable
>
> @domena.cz	user na ina_domena.cz
>
> - potom
> # makemap hash /etc/virtusertable < /etc/virtusertable
> # /etc/rc.d/init.d/sendmail restart
>
> a malo by to fungovat ...
Bohuzel nefunguje. Snazim se prelozit z jednoho stroje na druhy domenu
mojefirma.cz. Funguje pro existujici zaznam v sendmail.cw. Chtel jsem
pouzit virtusertable, ale nejak se mi to nedari. Nevite, kde by mohl
byt problem?

Priklad:
Chci, fi vytvorit schranky pro virtualni firmu, ale nechci ji vytvaret
hrbu uctu.
Chtel bych jen pridat do virtusertable

info na mojefirma.cz uzivatel1
@mojefirma.cz uzivatel2

Napisu-li na prase na mojefirma.cz, nedojde.
Napisu-li dokonce na info na mojefirma.cz, nedojde.

Prosim, poradte.

Telcontar