Gimp

Petr Stanek snek na penguin.cz
Čtvrtek Prosinec 3 15:13:27 CET 1998

Zdravicko!

Stavkuje mi Gimp :-(

Mam nove nainstalovany Debian 2.0 Hamm (z Internetu pres FTP) a
po spusteni mi Gimp funguje OK, az nato ze pokud mu predhodim
TIFF nebo JPEG, tak se tvari jako by byl obrazek kompletne
transparentni.
Neni znej nic videt a v Layers se potvora vykresli OK.

S GIFem a ostatnimi formaty pracuje tak jak ma.

Provedl jsem jeho odinstalovani a opetovne nainstalovani a nepomohlo.
Rucne jsem preinstaloval vsechny knihovny podle jeho zavislosti a opet
nic.
(Samozrejmne mam instalovny knihovny na TIFF a JPEG, vcetne
Gimp-nonfree)

Date mi tipa na ktere knihovne to pada? Nerad bych reinstaloval PC.

Snek

P.S. Frozen mi dela na druhem disku to same.
Snek Petr Stanek          mailto:snek na penguin.cz     tel.: 069/6656 318
Server pro podporu Linuxu    Debian GNU Linux     http://www.penguin.cz