ANNOUNCE: easymail (was Nefunguje mi Re:Domenovy mail)

Ivo.Panacek na regionet.cz Ivo.Panacek na regionet.cz
Čtvrtek Prosinec 3 16:07:43 CET 1998

Zda se, ze konfigurace sendmailu je vecny problem. Pro mne taky.
Proto jsem uz loni napsal neco, co bylo inspirovano pristupem
pouzitym v distribuci Sarah (extra adresar, Makefile, ...).
Ted jsem to upravil na sendmail 8.9.1.

Je to sice funkcni, ale chci tam mit i priklady typickych konfiguraci
a ty nemam jeste vsechny vyzkousene (ani vymyslene).
Zverejnim tedy soucasnou verzi, protoze se zda, ze by se mnohym mohla
hodit:

http://ivop.regionet.cz/www/download/my-own/easymail

Je to pasovano na sendmail-8.9.1a, coz je upravena verze z contribu
k RedHat 5.1. Tam bylo par problemu. Funkcni rpm pro RedHat 5.1
(i kdyz je taky porad jeste upravuji) jsou k nalezeni na

http://ivop.regionet.cz/www/download/my-own/sendmail-8.9.1a

Rad bych, aby se mi (radeji na primy mail) ozvali ti, kteri
by se na vyrobe nekolika typickych prikladu konfigurace chteli (mohli)
podilet, protoze se sendmailem si stale jeste netykam (prestoze ho
jiz par let administruji).

Zdravi

Ivo Panacek

PS: Urcite to patri spis do konference o sendmailu, takze s pripadnou
diskuzi o detailech bude lepe prejit tam.
--
E-mail: Ivo.Panacek na regionet.cz
WWW:    http://ivop.regionet.cz/