Termial emulator Linuxu do Windows

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Pátek Prosinec 4 00:33:50 CET 1998

On Thu, 3 Dec 1998, Leos Bitto wrote:

> Petr Stanek (snek na penguin.cz) wrote:
> : Riska Martin wrote:
> : >
> : > Cafte
> : >
> : > Existuje terminalova emulacia linuxu do windowsov? Myslim fungujuca, ktora
> : > podporuje farby, klavesnice ...
> : > Pouzivam CRT, ale nie je to nic moc :(
> :
> : Ja pouzivam TeraTerm, umi to aj SSH, SSL :-))
>
> CRT umi SSH taky, jen se musi stahovat z ftp.replay.com. ;-)

 Zdar,

 protoze musim, tak jsem zkousel dost techto M$ deti...
 A zatim nejlepsi se mi zda (lepsi nez CRT) NetTerm (bude nekde na
 www.tucows.com). Umi to F(n) klavesy, dovoluje i definovat primo sequence
 klaves, dokonce se mi podarilo pri volbe 'mc -c' provozovat mc(1) v
 barvach (ve vsech :-)) ! Mimo to to umi i komunikovat s modemem...

 Ale pokud vim tak neumi SSH ...
							zakkr

 PS. todle pisu prez NetTerm :-))