Gimp

Zuber Martin zuber na kotr32.ost.skoda.cz
Pátek Prosinec 4 06:08:58 CET 1998

> Stavkuje mi Gimp :-(
>
> Mam nove nainstalovany Debian 2.0 Hamm (z Internetu pres FTP) a
> po spusteni mi Gimp funguje OK, az nato ze pokud mu predhodim
> TIFF nebo JPEG, tak se tvari jako by byl obrazek kompletne
> transparentni.
> Neni znej nic videt a v Layers se potvora vykresli OK.
>
> S GIFem a ostatnimi formaty pracuje tak jak ma.
>
> Provedl jsem jeho odinstalovani a opetovne nainstalovani a nepomohlo.
> Rucne jsem preinstaloval vsechny knihovny podle jeho zavislosti a opet
> nic.
> [...]

To se mi stava taky. Na pricinu jsem neprisel. Po nekolika reinstalech
(zbytecnych) jsem prolezl opakovane menu v Gimpovi, a v nabidce Layers jsem
zjistil, ze se TRANSPARENCY nastavi pri otevreni na 0%. Samotna vrstva se v menu
zobrazi v poradku. (Mam RH 5.2, pouzival jsem Gimpa 0.99.28, ted uz i verzi
1.0.2, Xka ve 16bpp).

						Martin Zuber