Komunikacni server

Slavek Banko (axis) slavek.banko na axis.cz
Pátek Prosinec 4 09:46:33 CET 1998

OK - parada. Nastavil jsem forward-only a vyhodil localdomain a jiz se
dopingam a dotraceroutuji. Potreboval bych ale nastavit, aby nameserver
nebyl jen forward-only, ale vracel lokalni adresy podle hosts a forward
provedl, kdyz se nejedna o lokalni adresu. To by asi nemusel byt problem,
ale nepovedlo se mi to. Co mam chybne? Jak na to?

Diky,
Slavek.