Linux Car Audio System

Petr Mosnicka Petr.Mosnicka na x-no-spam.i.cz
Pátek Prosinec 4 11:45:11 CET 1998

Tomas Kouba wrote:

> Existuje ELMP neboli Embeded Linux MP3 Player je to na
> http://www.algonet.se/~cyrano/elmp/index.html. Postaveny je to P75,
> Linuxu, displeji ovladanem jednocipovym mikropocitacem (sdruzuje snad
> i dalkove ovladani). Boot je z diskety.
>
> Z ceho to vy chcete bootovat? Muzete mi, treba soukromne, poslat vice
> informaci?

(Abych se vyhnul vicero stejnym dotazum tak jeste postnu sem..)

Boot je myslen z cd. Je to vyzkouseny a odladeny, cely to pak beha z ramdisku,
takze je samozrejme mozny pak bootovaci cd vyndat a dat jakekoli jine. Stejne
tak lze mit mp3 rovnou na tom "systemovym" cd. Vzhledem k pravdepodobnym
zmenam
v software, resp. v jeho casti zabyvajici se vlastnim ovladanim, probiha
ladeni
na cd-rw. Uvazovana mechanika je typu Slot-In, neco jako ma Pioneer, viz
http://home.eunet.cz/moshna/lcas/dra01s.jpg, ale mozna ze radsi pomalejsi.

Dalsi variantou pro boot je vyrazeny stary 2,5" hd z notebooku. CD mechanika
ale
kazdopadne zustane zachovana (pokud se osvedci v provozu - otresy apod.)

Dalsi variantou je nejaky typ Flash pameti (viz
http://www.kobe.cz/endcenik.htm)
ale to jsem jeste moc nezkoumal.

CD je zatim priorita no.1.

petr