Termial emulator Linuxu do Windows

Jiri Lisicky lisicky na datis.cdrail.cz
Pátek Prosinec 4 13:49:51 CET 1998

On 3 Dec 1998 17:41:13 GMT, bitto na atrey.karlin.mff.cuni.cz (Leos
Bitto) wrote:

>Riska Martin (MRiska na apcon.sk) wrote:
>:
>: Existuje terminalova emulacia linuxu do windowsov? Myslim fungujuca, ktora
>: podporuje farby, klavesnice ...
>: Pouzivam CRT, ale nie je to nic moc :(
>
>Ja taky pouzivam CRT a je to zatim to nejlepsi co jsem nasel... musi se to
>trosku prenastavit, ale nastesti to jde, takze nakonec neni problem...
>
>Jeste aby to umelo preklad klavesnice a fontu ISO-8859-2 <-> Win1250 a bylo
>by to dokonale.
>

>Leos
Pouzival jsem NetTerm a ted jsem presel na CRT. Ten preklad klavesnice
jsem vyresil tak, ze jsem si ohackoval definici win klavesnice tak, ze
z~, s~ a t~ v Unixu pisu jako carka + pismeno. Funguje to bezvadne a
nemusim prepinat nekolik klavesnic.
--
        Jiří Lisický                      ČD DATIS Olomouc
e-mail: lisicky na datis.cdrail.cz           Nerudova 1