Nova omezeni exportu crypto SW - (povzdech)

Michal Safranek safranek na jhrnet.cz
Sobota Prosinec 5 14:37:52 CET 1998

Zdravim,

> podivejte se na www.linuxhq.com. 33 zemi se pripojilo k americkym
> pravidlum pro kontrolu exportu sifrovacich technologii, a je mezi nimi i
> Ceska Republika, Slovensko, atd. Je to zprava Reuters ze 4.12.

Fajn ! Tohle nam jeste schazelo ...
takze si misto ssh nainstalujeme zpatky telnet, nebo ssh-2bit-des aby bylo lip.
Paneboze ! Kam se to ritime ? Nejdriv zacne vychylovat telekom a ted si nakej
inteligent da dva prsty na celo a rekne si Proc bych si nemoh precist sousedovu
postu, kdyz sem ten STAT. Ja nevim, ale lidstvo je diky sve blbosti asi odsou-
zeno k zahube. Tak fajn, staniz se !

S pozdravem
                  Michal Safranek

 -=- Michal Safranek <safranek na jhrnet.cz> -=-
Are you scared of speed? If so, try Windows NT.