Red Hat 5.2 - prvotni instalace

Milan ©orm sorm na pef.mendelu.cz
Sobota Prosinec 5 16:47:29 CET 1998

Fri, Dec 04, 1998 ve 09:24:23PM +0100 Fingolfin napsal:
> Vazeni,
>
>     mam stale problem s prvotni instalaci RH 5.2 na sve PC. Po stisku
> ENTERu
> pro instalaci se mi zavede ?neco?.img a vmlinuz ..... Nasledujici
> stranka velice rychle zmizi. Mohu tento proces nejak krokovat, abych byl
> schopen identifikovat problem?
>
>                             Dusan Palkovic

tataz stranka by mela byt v prubehu instalace k dispozici na konzole Alt+F3
nebo Alt+F4, zpet na instalaci se dostanete po Alt+F1

m.s.
Milan ©orm  (aka John Popelník)      telefon: +420 5 41512348
B205, FI MU, Botanická 68a, Brno     sorm na informatics.muni.cz
http://www.fi.muni.cz/~sorm/         tel. domů: (05) 46211083

Daląí informace o konferenci Linux