Problem s kompilaci MySQL (delsi)

Ivo Zacek izacek na sky.cz
Sobota Prosinec 5 21:10:40 CET 1998

Michal Hucik wrote:

> BTW: nikdy jsem nepouzival g++, ale docela mne zarazilo odlisne chovani g++
> a gcc, pokud jej zavolam bez jakehokoliv parametru. Muze to nejak souviset s
> uvedenymi problemy?

Prave vcera jsem upgradoval z RH 4.2 na 5.1, ted se vzpamatovavam ze
soku ;-).
Mam nejake sve programy napsane v C++ a zjistil jsem toto:

- V RH5.1 je jako gcc opravdu gcc, ale jako g++ je egcs. To by mohlo
vysvetlovat nejake rozdily. Nevim jak v RH5.2, ale s dost velkou
pravdepodobnosti to bude stejne. Da se to zjistit spustenim s -v.

- Mam dojem, ze mi to hazelo hlasky podobne tem, co jste popsal, a to v
situaci, kdy jsem jeden program prekladal pomoci g++, ale linkoval
pomoci gcc (omylem).

- Ty programy se mi nakonec podarilo prelozit, ale nebylo to bez boje
(vcetne drobnych uprav).

--
Ivo Zacek <izacek na sky.cz>, Supervisory Systems s.r.o. Brno