PPP pres modem

Jindra Vavruska jindra na vavruska.cz
Neděle Prosinec 6 01:29:04 CET 1998

Ondrej Foukal wrote:

> Zdravim vsechny ucastniky konference.
>
> Pri pripojovani meho Linuxiho PC k terminal serveru pres modem
> protokolem PPP mi pppd po handshaku modemu neustale vypisuje hlaseni
> LCP: Error sending Config-Requets a spojeni tim padem neni uspesne
> navazano. Nevi nekdo, kde muze byt chyba ?
>
> Dekuji a jsem s pozdravem
>
> Ondrej Foukal
> foukal na bvnet.cz

Mel jsem podobny problem. Protoze se mi ho nedarilo vyresit asi
trictvrte roku, vyresil jsem ho nakonec zmenou providera (ten totiz
ignoroval veskerou snahu domluvit se na nejakem reseni).

Bylo to sice primitivni, avsak velmi ucinne. Od te doby vsechno jde tak
jak ma...

--
Jindra Vavruska    mailto:jindra na vavruska.cz
OK1FOU             mailto:ok1fou na qsl.net

http://www.qsl.net/ok1fou

<<< We will hardly become smarter, but if we  >>>
<<< are lucky we will not become more stupid. >>>
<<<                       ...An Optimist...   >>>