Bind 8.1.2 - problemy ?

Petr Soucek petr na ryston.cz
Neděle Prosinec 6 20:18:57 CET 1998

Michal Safranek wrote:

> Zdravim Vas,
> jiz delsi dobu provozuji bind 8.1.2 . Od vcerejska ale zacal vypisovat divne
> hlasky:
>
> Dec  4 19:26:08 ns named[9800]: "yoyo.com IN MX" points to a CNAME (mail.yoyo.com)
>
> coz o to, tehle bych rozumel ... ale neni mi dost dobre jasne, proc se zajima o domenu yoyo.com, kdyz ji nemam ani jako secondary, ani jako primary

A neni to tak, ze proste vypisuje vsechny chyby, na ktere pri sve
cinnosti narazi? Tak treba tady se mu nelibi, ze MX zaznam ukazuje na
alias.

> Dec  4 19:27:25 ns named[9800]: Lame server on 'lucian.net' (in 'lucian.NET'?):
> [209.69.26.10].53 'SERVER.GETBIZ.COM'
>
> a tomuhle uz vubec nerozumim ... co je to 'lame server'

lame server je server, ktery je sice v nadrazene domene uveden jako
autoritativni, ale ve skutecnosti tak nakonfigurovan neni. Tedy v tomto
pripade v domene net, cili u Internicu je nadefinovano, ze je
autoritativni server pro domenu lucian.net server.getbiz.com, ale ten se
k tomu nehlasi.

Zdravi

Petr Soucek