CAUSA: PC World versus Linux world - zaver

oto_b na krtek.buchtovi.cz oto_b na krtek.buchtovi.cz
Pondělí Prosinec 7 13:15:57 CET 1998

> Preji dobry Mikulasky vecer!
>
> Jako slibeny ale opozdeny darek, ktery bude mozna pro nekoho docela
> kysely :) jsem prevedl do HTML podoby clanek z posledniho cisla PC Worldu,
> ktery vyvolal velkou bouri nevole.
> K tomuto clanku se take velmi ostre vyjadril i P. Janik ml. alias Kenneth
> Linux Starr :))) takze je cely pripad timto zverejnen. Zadam cleny teto
> diskuzni skupiny, aby nezadali zadny trest ani predstoupeni autora pred
> Velkou porotu, protoze jiz sam autor ve sve vypovedi uznal nektere chyby a
> omluvil se :)

Moc se omlouvam, ze jsem tuto omluvu nezaregistroval, ale cetl jsem
za poslednich deset let jen jedno vydani PC WORLDu, ktere mi dal jeden kluk
precist prave vuli tomuto clanku se slovy, ze Linux, ktery jsem mu uz temer
vnutil, si po precteni clanku nehodla nainstalovat.

Nevim, jestli se tak jiz nestalo, ale v PCW by meli uverejnit Linux v O&O 2.,
ktere by bylo napsane tak, aby si ten dotycny zase mohl vklidu ten Linux
nainstalovat...

Neni zde nekdo, kdo by chtel tento clanek spytlikovat? Nebo uz existuje? Nevim.

Telcontar, oto_b na krtek.buchtovi.cz

P.S.: Ale priznam se, ze srovnavat Poznamkovy blok s vi by zaslouzilo 5 let
nepodminene za hanobeni rasy, naroda ci programu ;-)