modem 56K

Pondělí Prosinec 7 14:01:40 CET 1998

> Tady si dovolim nesouhlasit. Cca pred rokem a pul jsem zakoupil
> seriovou kartu, ktera umi 460.8kbit/s. Cena pod tisic korun bez DPH.
> Reseni je velice jednoduche. Tutikem si prepinate rychlost zdrojovych
> hodin. Pocitac si mysli, ze data proudi rychlosti 115.2kbit/s a modem
> pozna, ze ve skutecnosti proudi rychleji.

Coz jsem ovsem napsal...

ALE: ten modem musi vyssi rychlost _umet_ a co ja vim, tak alespon na
jednom externim 56k modemu byla poznamka: throughput up to 115200 bps.
Navic kupovat kartu za dalsich 1000 Kc se mi zda zvrhle, kdyz interni
modemy jsou obvykle lacinejsi o 500 az 1000 Kc nez jejich externi
"bratri". Jo, prodejce Vam poradi, abyste kupoval externi, protoze to
pro nej znamena automaticky vyssi trzbu a vyssi rabat...

Zajimave povidani o modemech (update bude behem dnesniho vecera) je zde:

     http://www.spsselib.hiedu.cz/~kerslage/manuals/modemy/

--
                        Milan Kerslager, admin of spsselib.hiedu.cz
                        Monkey Linux, The Minimal Linux Distribution