JOKE: Windows NT umi bash-like TAB

Petr Novotny Petr.Novotny na antek.cz
Pondělí Prosinec 7 15:30:11 CET 1998

> pokud se chcete dobre zasmat, podivejte se na dnesni Svet Namodro na
> clanek s nazvem: NTtip - Pouzivejte TAB pro doplneni jmena souboru.
>
> Myslim, ze je dobre vedet, jak jsou Windows NT daleko, ale
> nezapomente rebootovat...

Az tak k smichu mi to neprijde; a navic ten TAB pod cmd.exe ma pro me
proti bashi jednu vyhodu navic - zacina-li uvedenym prefixem vice
veci, tak mi je v cmd.exe TAB cykli; v bashi to na me napoprve pipne
a napodruhe mi je to vypise. Chovani cmd.exe mi pripada privetivejsi
(ale ne zas o tolik, abych se snazil neco s bashem udelat).
--
Petr Novotny, ANTEK CS
Petr.Novotny na antek.cz