fetchmail a mimedecode

Petr 'Plata' Plachy plata na risc.upol.cz
Pondělí Prosinec 7 15:40:18 CET 1998

Dobry den.

Jak nastavit fetchmail (4.4.4) na RedHad 5.1 (sendmail 8.8.7) aby mi
chodily maily s ceskou diakritikou.

Stahuju si postu od providera pres POP3 (fetchmailem) a ukladam ji do
schranek lokalnich uzivatelu na  linuxu odkud ji vyzvednu Pmailem
(přes POP3).

fetchmailrc
poll provider proto POP3
user jmeno with pass heslo is jmeno_local here
no mimedecode fetchall nokeep mda "/usr/sbin/sendmail -oem %T"

Prijde mi takovy mail:

HLAVICKA
Subject: =?ISO-8859-2?Q?=EC=B9=E8=F8=BE=FD=E1=ED=E9?=
TELO
P=F8=EDli=B9 =BElu=BBou=E8k=FD k=F9=F2 =FAp=ECl =EF=E1belsk=E9 =F3dy.
=AElu=BBou=E8k=FD =B9roube=E8ek.

Ta hlavicka se mi zobrazi spravne cesky, ale to telo dopisu je viz
vyse.

Pokud v hlavicce rucne prepisu

je vsechno v poradku.

Pokud si dopis stahnu od providera primo (mimo fetchmail)
je taky vse v poradku a v hlavicce je Quoted-printable.

Dotaz:
Jak donutit fetchmail, aby v hlavicce neprepisoval Quoted-printable
na 8bit.

Diky.

Petr Plachý
mailto:plata na risc.upol.cz
http://risc.upol.cz/~plata
tel. 068/5526341

I use MIME ISO-8859-2 friendly software.