Remote pristup k souborum

Michal Svec rebel na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Pondělí Prosinec 7 18:48:01 CET 1998

> Mne sa to nejak nedari rozbehat :(, funguje to niekomu ? Vygeneroval som
> identity a identity.pub, ktoru som skopiroval na iny stroj ako
> authorized_keys a stale to pyta heslo (RSA), aj ked podla manualu by
> nemalo. Zabudol som nieco ?

Viz. ssh-agent(1), ssh-add(1). Pusti se ssh-agent a pomoci ssh-add se mu
prida do "povedomi" tvuj private-key. A kdyz vyvstane potreba pouzit
private key, ssh-cko se napred zepta ssh-agenta, jestli ho nema. A pokud
ten ho ma, ssh-cko si ho od nej vezme, pouzije ho a nepta se uz na heslo.

Michal