pazravy program

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Pondělí Prosinec 7 19:14:46 CET 1998

tak som kukol a poskusal nieco s tym ulimitom ..ale akosi mi to aj tak
nejde.. nastavoval som: ulimit -m 35000 (35mb) ..ale ten softik si kludne
papkal aj 40mb. Tak ze mozno to je soft quota.., tak som zadal ze
hard-quota: ulimit -Hm 35000. Lenze ani ho to netrklo. Kludne si papkal
dalej. Pozrel som do manualu bashu, kde je unlimited vopchany.

Ulimit  provides  control over the resources available to the shell and
to processes started  by  it, on  systems  that allow such control.

-zeby redhat 5.0 nemal tuto podporu a preto to na mna kasle ?

nevie mi niekto poradit ako nastavit ze isty program nemoze si zobrat viac
ako 30MB pamate ?

--
                             /\/'^'\/\
                             \( O O )/

      Jan 'EIS' Satko     .oooO                   E-mail:
    System Administrator  (   )    Oooo.       satko na uniag.sk
                                   (_/