Remote pristup k souborum

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Pondělí Prosinec 7 19:43:09 CET 1998

Michal Svec wrote:

> Jednodussi, ale resici neco jineho :-) Toto samozrejme musi mit uzivatel
> hotovo uz predtim. Kdyz se podivate na zacatek tohoto mailu, je tam
> napsano, ze tohle vsechno mel tazatel hotove ;-) Jine reseni je samozrejme
> .shosts, jak uz bylo zmineno v nejakem mailu.

Pravda, spis tohle mela byt odpoved na ten originalni mail. Presto si myslim,
ze puvodni problem byl pravdepodobne v tom, ze byly spatne prava k souborum s
klici apod. A ssh-agent neni nutny :), staci dat
ssh -i identity stroj

ICQ: 7665279                                                     /\/  \
email: mike na navrcholu.cz ______ http://www.4web.cz/ ______  NAVRCHOLU.cz