JOKE: Windows NT umi bash-like TAB

Zbynek Vyskovsky rat na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Pondělí Prosinec 7 19:37:51 CET 1998

Petr Novotny (Petr.Novotny na antek.cz) wrote:
: Az tak k smichu mi to neprijde; a navic ten TAB pod cmd.exe ma pro me
: proti bashi jednu vyhodu navic - zacina-li uvedenym prefixem vice
: veci, tak mi je v cmd.exe TAB cykli; v bashi to na me napoprve pipne
: a napodruhe mi je to vypise. Chovani cmd.exe mi pripada privetivejsi
: (ale ne zas o tolik, abych se snazil neco s bashem udelat).
 U slusneho programu (bash) je to nastavitelne...

 Ale spis k tomu rebootu: Je to nesmysl, staci zavrit a znovu spustit
cmd.exe (aspon pod NT 4.0), coz povazuju za celkem pochopitelne.

	Zbynek Vyskovsky
		rat na mail.kolej.mff.cuni.cz
		http://www.kolej.mff.cuni.cz/~rat