username s velkym pismenem => blbne sendmail

Daniel Novotny xnovotn3 na fi.muni.cz
Pondělí Prosinec 7 20:15:08 CET 1998

Tento problem je sice jiz jakz-takz vyresen, ale rad bych se o nem
zminil, kdyby mel nekdo podobny.
Zkousel jsem experimentovat s posilani posty sam sobe
(presneji receno jsem mel HTML formular s akci mailto: , ale
to je jedno). Zjistil jsem, ze rootovi posta chodi, ale uzivateli
"Danny", ktereho pouzivam na normalni praci, to nechodilo a psalo
to, ze uzivatele nemuze najit. Dalsim experimentovanim (vytvareni
fiktivnich uzivatelu a posilani jim posty) jsem zjistil, ze
pokud mam velke pismeno v username, posta nechodi (presneji receno
prvni pismeno velke, jina jsem nezkousel...) .
Podival jsem se do sendmail.cf, ale moc moudry jsem z toho nebyl...
Nakonec jsem to "vyresil" prejmenovanim uzivatele Danny na danny
(editace /etc/shadow, /etc/passwd a podobnych souboru).
Ted to jede, ale stejne nevim _proc_ to tak blbnulo.
V zadnem materialu o Unixu co mam doma neni nic o problemech s
velkymi pismeny ve jmenech uzivatelu, neni to tedy bug sendmailu?