Podpora Applu pod LINUXem

Vladimir Rengevic grafon na grafon.sk
Úterý Prosinec 8 01:41:02 CET 1998

Prijemny den,

>Asi by bylo lepsi vznest tento dotaz do nejake skupiny, kde je vice
>prispevovatelu ze zapadu (USA). Macy v CR prilis rozsirene nejsou (vim
>jen o vetsim vyskytu v DTP studiich). Navic ti, co si je kupuji, se
>obvykle s Unixem prilis nekamaradi.

No, v zahranici (SR) je to obdobne, ale Ethertalk Phase 2 by mal
fungovat bez problemov, dokonca je to kdesi v ukazkovych konf.
suboroch, alebo v manuali. Co sa da predstavit pod pojmom
rozsiahlejsia siet? Ak ide len o routrovanie medzi dvoma sietovymi
kartami mam taky pocit (no, caka to aj mna, segmentovanie pre
zatazenost) ze to netatalk robi automaticky, teda netreba nic konfigurovat
(maximalne tak zapnut routrovanie v jadre a patricne nakonfigurovat TCP/IP).

>Jinak proti Macum samozrejme nic nemam. Kdysi jsem asistoval jednomu
>americkemu profesorovi pri prechodu ze stareho Maca na nove vykonne PC
>s Win95. Oba jsme vedeli, ze je to krok zpet ...

Vlado