Linux Tip (Re:JOKE...)

oto_b na krtek.buchtovi.cz oto_b na krtek.buchtovi.cz
Úterý Prosinec 8 11:45:49 CET 1998

> :-) Neni to slozite a asi to hned ted udelam. Ovsem man page od bash
> ma moc a moc stranek a nechtelo se mi to cist (tak moc me to
> nepalilo).
>
> Neexistuje nekde neco jako "Linux tip-of-the-day", podobneho NT-tipum
> na Modrem svete? Docela bych to uvital...

No mozna ze bude. Na necem takovem pracuju, ale zatim nemam tolik zkusenosti
s Linuxem, abych to mohl delsi dobu udrzovat.

Ale pokud chces, muzes s tim zacit. Kazdy den tri radky poslat do konference,
subjekt zacinajici TIP PRO TENTO DEN: a je to :-)

Telcontar,
		oto_b na krtek.buchtovi.cz