Remote pristup k souborum

Ladislav Kostal kostal na pefstud.uniag.sk
Úterý Prosinec 8 10:03:39 CET 1998

On Mon, 7 Dec 1998, Michal Svec wrote:

> ssh-agent je program, ktery spravuje soukrome klice. V souboru identity je
> sice soukromy klic, ale zasifrovany pomoci hesla. ssh implicitne vi, ktery
> identity soubor ma pouzit, ale musite mu k nemu zadat heslo, aby ho mohl
> pouzivat. A tento proces zjednodusuje ssh-agent, ktery si ty soukrome
> klice pamatuje, aby se nemuselo porad zadavat heslo a zaroven klice
> nelezely nekde na disku. Myslim, ze uz to presahuje ramec teto konference
> a ze bychom se mohli presunout jinam. V pripade zajmu o tom zkusim neco
> napsat a nekde vystavit.

Nakoniec mi to fungovalo takto:
# ssh-agent /usr/local/bin/tcsh
# ssh-add
# ssh -l root server2

Len neviem, ci je to spravny postup :), nejak sa mi to nezda. Ked som to
robil bez toho shellu, nefungovalo to a hlasilo ze nemoze sa nemoze spojit
s authentication serverom. Hore uvedenym postupom to fungovalo, ale ked
som vysiel z toho shellu, vsetko to zabudlo a nabuduce som musel to heslo
zadavat aj tak :(. Neviem, ci je toto ten spravny sposob, ale ja to
potrebujem na automaticky prenos urciteho suboru z jedneho servera na
druhy, napr. v nejakom skripte ...

Da sa to vobec urobit tymto sposobom, alebo mam hladat nieco ine ?

							lk