Kudy na sockety?

xfurman na sun.felk.cvut.cz xfurman na sun.felk.cvut.cz
Úterý Prosinec 8 12:44:23 CET 1998

=?iso-8859-2?Q?Petr_=A9najdr?= wrote:
Dobry den,

> No to by mohlo byt soucasti otazky :-)
> Je mi jedno na jake urovni i za predpokladu
> nutnosti zasahnout do jadra (minimalne pro
> ziskani tech odkazu). Jednoducha verze
> je:
>    - neco co uzavre vsechny sockety
>      (No to neni moc dobry napad)
>
> Slozitejsi:
>    - uzavre jen nektere dle nejakeho vyberu
>      (port, adresa, pocet prectenych- zapsanych
>       dat...)

No tak pokud se chcete hrabat v jadre, tak existuji fce
udp_v4_lookup(src-addr,src-port,dst-addr.dst-port)
tcp_v4_lookup(  --||--  )

ktery na zaklade zadanych parametru vrati pointr na strukturu sock.

Potom muzete zavolat fci udp_close(*sock,timeout) nebo
tcp_close(*sock,timeout)

Patricne fce jsou definovany v souborech /usr/src/linux/net/ipv4/udp.c a
tcp.c

Snad Vam to alespon trochu pomuze.

		Jan Furman (xfurman na sun.felk.cvut.cz)