Staticke ELFy z dynamickych

Úterý Prosinec 8 14:01:51 CET 1998

On Tue, 8 Dec 1998, Peter Stibrany wrote:

> Daju sa nejak k dynamicky zlinkovanemu ELFu prilinkovat staticke kniznice+
> +loader a spravit z neho staticky ELF? Podla mna by to nemal byt nejaky
> velky problem, v kazdom pripade som vsak s mojimi pokusmi neuspel. Neviem
> ci sa to da, rad by som preto pocul vase nazory a pripadne ukazky, ako to
> dosiahnut.

Mozna by se dal vyrobit tak upraveny dynamic linker, ktery by po natazeni
vsech knihoven (ale pred jejich inicializaci), vyrobil ELFovou binarku,
do ktere by ulozil vsechny segmenty pameti a nastavil vhodnym zpusobem
startovaci adresu.

--Pavel Kankovsky aka Peak  [ Boycott Czech Telecom--http://www.bojkot.cz ]
"spt Telecom... ted zdrazujeme zitrek!" [ Engl. lang. info-- .../english/ ]