cp1250 fonty pro X-ka

Úterý Prosinec 8 14:20:13 CET 1998

On Tue, 8 Dec 1998, Daniel Novotny wrote:

> Nevite, kde bych mohl sehnat CP1250 fonty pro XWindows?
> Je to kvuli Wine, protoze kdyz tam rozjedu nejaky cesky
> program (pokud ho rozjedu...) mely by tam k byt i cesky
> fonty.
> Mozna taky existuje nejaka utilitka na konversi M$ fonty -> X fonty
> ale nevim kde

Ja, kdyz jsem jeste mel cas na takove srandicky <g>, tak jsme kombinoval
fonty vyrobene pomoci fnt2bdf (nebo tak nejak, je to obsazeno primo
ve Wine) s TrueTypovymi fonty zkonvertovanymi pomoci ttf2bdf za pouziti
tabulky pro kodovou stranku 1250. Tedka bych misto toho pridal tabulku do
xfsft (pokud tam uz neni).

--Pavel Kankovsky aka Peak  [ Boycott Czech Telecom--http://www.bojkot.cz ]
"spt Telecom... ted zdrazujeme zitrek!" [ Engl. lang. info-- .../english/ ]