OT: (Re: Graficka karta ATI)

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Úterý Prosinec 8 15:42:31 CET 1998

On Tue, 8 Dec 1998, LUDVIK, MIROSLAV wrote:

> 2)Kdyz jsem nainstaloval RH 5.1 z CD od p. Kasparka stala se mi jedna
                                             ^^^^^^^^
Tak tohle me rozesmalo jako uz dloho nic podobneho :))))

Predpokladam ze se jednalo o CD od Cpressu.

Taky se mi povedlo parkrat Yenyovi zkomolit jmeno, od jiste doby ho mam v
bookmarku a mam pokoj...
Vy kdo Yenyu znate mi date za pravdu ze do kasparka ma daleko :)))))

R.V.

> Zdravi Miroslav Ludvik
> Miroslav.Ludvik na neos.cz

| Radek Vybiral				             Radek.Vybiral na vsb.cz |
| Technical University of Ostrava               http://www.vsb.cz/~l92494 |
| Czech Republic                                    GSM: +420 602 473 670 |
| Projects: Admin on darksys.vsb.cz		    http://darksys.vsb.cz |
| NEW! Czech: Sluzby automobilistum	          http://www.automobil.cz |
|     J.W Goethe: "Prestoze svet stale pokracuje, mladi lide musi	  |
|	           vzdy zacinat od zacatku."				  |