ANNOUNCE: Preklad Linuxu do slovenciny

Marcel Telka marcel na vadium.sk
Úterý Prosinec 8 16:26:55 CET 1998

Zdravim vsetkych lokalizovanych Tucniakov!

Dovolujem si Vam oznamit, ze sa mi podarilo spachat taku ohavnost
(http://linux.vadium.sk/loc/), ktora by sa mohla (ak by bolo vseobecne
chcenie) stat neoficialno-polooficialnym prehladom vsetkeho, co sa nam
(Slovakom, ale aj inym spriaznemym dusiam) podarilo (alebo prave dari)
poslovencit v Tucniakovom OS.

To cudo (http://linux.vadium.sk/loc/) som vytvoril hlavne kvoli takym
amaterom ako ja, aby sme vedeli lahko a rychlo najst, ktora ciastocka
toho divokeho Linuxu je uz zrozumitelna (rozumej poslovencena) aj
obycajnym ludom, pripadne, ako to poslovencenie v tom tajomnom
Tucniakovi dosiahnut.

Zatial je stranka v uvodnom stadiu vytvarania, takze privitam vsetky
dalsie odkazy na uz poslovencene programy, alebo ine veci, ktore s
poslovencovanim suvisia.

Poslovencinatori, hlaste sa! Svet (a hlavne
http://linux.vadium.sk/loc/) chce o Vas vediet!    :-)))

Ahojte

--
Ing. Marcel Telka <marcel na vadium.sk>
Vadium s.r.o., Plzenska 4, SK - 080 01 Presov