Z Win NT na Linux

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Úterý Prosinec 8 19:17:30 CET 1998

On Tue, 8 Dec 1998, Nesvacil Jiri wrote:

> [...]
>     ASP stranky
>     Zalohovani na pasku
>     Souborovy a tiskovy pristup z Win95, NT
>     HTTP, FTP,  Proxy, DHCP, DNS
>
> Moje predstava je nasledujici:
>     stejny HW + RedHat
>     SQL nejaka, ktera umoznujici pristup ze stanic Win95 pres ODBC a ma JDBC
> drivery
>     ASP stranky nahradit JSP (Java server pages) s JDBC na SQL
>     nejaky sw pro zalohovani na pasku
>     souborovy a tiskovy pristup z Win95, NT
>     HTTP, FTP,  Proxy, DHCP, DNS
>
> Ctel bych vedet jestli tato predstava je realna nebo dokonce nekdo podobnou

Dovolim si rici, ze cena krome hardwaru bude pouze za CD medium s
distribuci RedHat, cili bratru 100 Kc, nebo originalni krabice za 1650,- Kc.

Ovsem prace bude jiste trochu vice, nebot se budete potrebovat
prispusobit okolnimu WinXX svetu.

Samozrejme zalezi, pro kolik klientu bude toto reseni potreba.
Napriklad pro 5 lidi je podle me lepsi pouzit Proxy cache primo v Apache
serveru nez Squid.

Jinak je reseni celkem realne, doporucuji nasledovne:

RH 5.2
- jako SQL Postgres ci MySQL (obe dve maji moznost pristupu z Javy)
- misto ASP pouzit PHP (http://www.php.cz/)
- k zalohovani pouzit neco z nabizenych softwaru (http://www.freshmeat.net)
- pro pristup klientu z Win prostredi jednoznacne samba

Muzete take celkem smele pridat podporu pro faxovani...

Ovsem nejlepsi na tom bude, az zjistite, ze lze udelat jednoduche veci
jednoduse, dokonce bez klikani a problemy vyresite s pouzitim dodane
dokumentace pripadne v konferenci behem hodiny....

R.V.

> dekuji J.N.

| Radek Vybiral				             Radek.Vybiral na vsb.cz |
| Technical University of Ostrava               http://www.vsb.cz/~l92494 |
| Czech Republic                                    GSM: +420 602 473 670 |
| Projects: Admin on darksys.vsb.cz		    http://darksys.vsb.cz |
| NEW! Czech: Sluzby automobilistum	          http://www.automobil.cz |
|     J.W Goethe: "Prestoze svet stale pokracuje, mladi lide musi	  |
|	           vzdy zacinat od zacatku."				  |