Nova omezeni exportu crypto SW (offtopic)

Ludek.Brukner na barco.com Ludek.Brukner na barco.com
Středa Prosinec 9 10:45:38 CET 1998

	> Spravne. Takze kdyz budete chtit PGP (ssh), budete si muset
pockat,
	> az ho napise nekdo u nas. A zverejneni na siti bude odporovat
zakonu
	> (leda ze by to bylo na serveru, na ktery by byl pristup jen z
*.cz).
	> Takhle nejak to ty dute hlavy asi myslely.

	Takhle uplne ne. Vy smite takovyhle produkt odkudkoli (odkud vam
to povoli...) dovezt (tohle se nereguluje). Cili tohle neni problem.
Nesmite jej exportovat, ale na druhe strane, nejsem sice pravnik, ale
vystavenim  takoveho softu na webu se niceho nedopoustim, protoze ja nic
nevyvazim. Vyvazi to ten, co si ty zdrojaky sosa...

	>                                                      Michal
Kubecek

	Ludek Brukner