SMB.CONF - pristup na smb z W95

Ludek Finstrle luf na gvid.cz
Středa Prosinec 9 13:17:17 CET 1998

> Melo by stacit vyse uvedene, ale s jednou podminkou: stanice musi
> mit nainstalovany pouze TCP/IP protokol a zadny jiny (jako napr. NetBEUI
> nebo IPX).

Mohl bych se poptat, jestli je to problem pouze kdyz chci linuxi stroj
pouzivat jako servr pro Win? Mne totiz jede v siti s primary NT4.0 serverem
jako NT server a vidim jej bez problemu, i kdyz mam na okolnich strojich
nainstalovan a pouzivan jak NetBEUI tak i TCP/IP.

> staci uvest na patricne misto (do sekce global nebo tam, co chces mit
> zaheslovany)
> public = no

jo a pak pomoci nekterych nastaveni v smb.conf (ani si je tedka nepamatuju)
muzete zadavat, kdo ma pravo pro cteni a kdo pro zapis.
Jinak jdou ty nastaveni bezproblemu najit v man strankach.

Luf