OT: BeOS

Čtvrtek Prosinec 10 11:35:39 CET 1998

> nad tymto sme sa onehda zamyslali s kolegom ... a dospeli sme ( aj
> ked sme zastancovia linuxu ) k jednemu nazoru .. pokial nebude
> instalacia ( pre BFU ) taka jednoducha ako WINxy, tak bude problem ..
[...]

Ale tady prece nejde o instalaci, jde o DEMO, takze by si nemelo (pokud
mozno) odlozit na disk ani prd - pak si to klidne pusti kazdy.
Urcite by to slo s pouzitim ramdisku, akorat by si s tim musel nekdo
pohrat, ja na to bohuzel nemam cas. Ale urcite to jde (neco jako
diskless Xy, ktere mi chodi). Nechce to CD nekdo udelat? Kdyztak
strucne poradim. Mimochodem to je nejjednodussi zpusob, jak se dozvedet
hodne o systemu - udelat si svoji "distribuci" :-)

--
                        Milan Kerslager, admin of spsselib.hiedu.cz
                        Monkey Linux, The Minimal Linux Distribution