Linux Tip (Re:JOKE...)

Oto Buchta oto_b na jezek.buchtovi.cz
Čtvrtek Prosinec 10 10:15:33 CET 1998

Ivo Zacek

> Byl bych proti. Obrovska prednost Linuxu spociva v tom, ze jeho
> zvladnuti neni zalozeno na _tipech_, ale na _znalostech_. Coz neni
> totez.

Pokud jsem vyznam tipu dobre pochopil, tak se muzete zajimavym a rychlym
zpusobem dozvedet nejakou kravinku, kterou jsi nehledal. Schvalne:
Je tady nekdo, kdo pred prvni instalaci Linuxu cetl kopletni HOWTO,
man pages a podobne? Ja myslim, ze si spis tyto dokumenty prectes teprve
tehdy, az neco konkretniho potrebujes. Nac man pine, kdyz pouzivam elm?
Ale kdyz se v tipu doctu, ze pine umi jednoduse pracovat s attachmenty...
Je potreba si uvedomit, ze existuji tisice aplikaci pro Linux. A nez by si
nekdo precetl vsechny many, zjisti, ze uz jsou stejne vsechny davno obsolet.

Telcontar