Kdo pouziva BT848 ?

Marian Jancar mjanx123 na milada.troja.mff.cuni.cz
Čtvrtek Prosinec 10 12:20:10 CET 1998

On Tue, 01 Dec 1998, you wrote:
>Dobry den,
>
>shanim lidi co vlastni kartu s BT848 za ucelem vymeny zkusenosti. Pride mi, ze
>jiz driver i soft funguji slusne (s xawtv-2.32 jsem rozjel i stereo), ale chtelo
>by to jeste doladit s ohledem na nase TV normy(hlavne zvuk) a take ta cestina v
>teletextu je trochu problem. Chtel bych vytvorit nejake www stranky na
>penguinovy.

Zvuk mi chodi pouze mono v PAL D/K, zrejme je to nedostatek v ovladaci tuneru,
soft pod W95 umi vsechny ocekavane moznosti, i kdyz je v jinych ohledech
naprosto priserny. Teletext nejde skoro vubec, pouze obcas na DSF vyskoci
hlaska o intercastovanem souboru, jinak samy XXXX (vbidecode -vd -v32).
Taky by to chtelo ovladac na dekoder dalkoveho ovladani (ja mam TDA9800).

--
Marian Jančár <mjanx123 na milada.troja.mff.cuni.cz