??? invalid adress??

Daniel Novotny xnovotn3 na fi.muni.cz
Čtvrtek Prosinec 10 12:54:36 CET 1998

stala se mi takova divna vec. Prepnul jsem se z x-u na textovou konzoli,
napsal jsem prikaz a zarvalo
to bud "invalid adress" nebo "bad adress". Neslo ani dat ls. Ostatni
virtualni terminaly take blbly.
Kdyz jsem se odhlasil nesel znovu spustit getty. Udelal jsem
ctrl-alt-del,  nesel ale spustit etc/rc.d/rc.6
(cili  to ali nezabilo bezici procesy). Nastesti jsem predtim vyskocil z
tech X-u (to kupodivu slo).
Tak jsem pockal a pak jsem dal tvrdy reset. Po prebootovani to jelo v
pohode, ale protoze se mi uz jedou
(asi tak pred mesicem) stalo taky ze me neslo nic spustit, tak se ptam
cim to je. Diky za odpoved
                                      Daniel Novotny

p.s. uz nekolikrat jsem musel delat tvrdy reset (ztuhnul svga doom) ,
potom jsem opravoval
disky fsck a napsalo to
"deleted inode "nejake  cislo" has zero DTIME. FIXED."
jestli se mi teda tim nejak nepodelal filesystem.... (to je jedine co me
napadlo)