Zaraz bezici dve KDE

radek.bulava.fei na vsb.cz radek.bulava.fei na vsb.cz
Čtvrtek Prosinec 10 14:22:45 CET 1998

ten prikaz by mel vypadat
$ startx -- :1     ; ta mezera je dulezita

jestli to nepujde, asi bude fakt vadna ta davka startx.
kdyz tak se mrknete na originalni z distribuce redhat - tam funguje
dobre.

                                        Radek Bulava