Sdileni audio /dev/dps

Jan ONDREJ ondrejj na intrak.tuke.sk
Čtvrtek Prosinec 10 23:29:00 CET 1998

On Št, 10 dec 1998, Petr Stanek wrote:
>Pokud pustim nejakej audio programek ktery prehrava pres /dev/dsp
>tak mi automaticky zablokuje toto zarizeni pro sebe.
>
>Lze najednou proustet pod linuxem vice audio veci pouzivajicich toto
>zarizeni ?
>
>Snek
>P.S. Quake to umi, ja ne.

Ahoj,

  pokial viem, tak zatial nie. Aj ked esound by to mal vediet.
Ale je to skor tak, ze ked si pustis esound, tak vsetky aplikacie, ktore
bezia cez neho uz budu hrat naraz.

  Dalsia moznost je kupit si dobru zvukovu kartu a nainstalovat
na to vhodny ovladac. ALSA dokaze napr. na GUS MAX
vytvorit /dev/adsp, cez ktory sa da normalne prehravat zvuk.
Takze mozem dat napr.:
  mpg123 -a /dev/adsp *.mp3 &
  quake2 ....
Ale musim to mat spravne nastavene, pretoze normalne mi to
QUAKE2 lockne (je trocha chybne napisany a otvara /dev/dsp rw).

		Cau.
				SAL