named a jeho chybove + stavove hlasky v logoch

Radoslav BENDIK bendik na sophia.dtp.fmph.uniba.sk
Pátek Prosinec 11 00:07:10 CET 1998

On 8 Dec 1998, Jan Rusnak wrote:

> Zdravim,
>
> Kde v dokumentacii k baliku BIND sa da najst vysvetlenie hlasiek
> ktore named zapisuje do logov? Hladal som v dokumentacii ale
> nic take som nenasiel.

Oneee, use the source ;-)

bind-4.9.../named/ns_stats.c - tam je to vsetko pekne pohromade. Budem
trochu podrobnejsi (symbolicky logfile):

 named[$pid]: NSTATS $timenow $boottime $query_type=$num_queries ....
 named[$pid]: XSTATS $timenow $boottime $stat_name=$stat_value ....

$stat_name je popisane v hore spomenutom subore.

Ale nie je mi celkom jasne, preco sa to vypisuje, ked v RH bind..src.rpm je
nostats.patch (#define STATS je zakomentovane).

--bye,
	rado b
|     /""\     /  _/       e-mail    Radoslav.Bendik na st.fmph.uniba.sk     |
|    ( (_/    /    \       web   http://www.st.fmph.uniba.sk/~4bendik     |
|     \ ado  (   __/endik, student 5ftf, MFF UK Bratislava, Slovensko     |
      /