/dev/dsp not configured

Daniel Prynych Daniel.Prynych na buzuluk.cz
Pátek Prosinec 11 07:06:11 CET 1998

Stahnete si ftp://ftp.opensound.com/ossfree38s9-linux20x_tar.tar.gz
nakopirovat di /usr/src

cd/usr/src/linux/drivers
mv sound sound.old
cd /usr/src
tar xvfz sossfree38s9-linux20x_tar.tsr.gz
cd /usr/src/linux

nastavit kartu (make menuconfig)
prelozit (make dep ... lilo)
(sound prekladat jako modul)
reboot
patrne budete muset nastavit isapnp - vygenerovat a upravit isapnp.conf
zvuk pak spustite treba

insmod sound trace_init=1
nebo pridat odkaz na modul sound do seznamu modulu
Dan

>Dobry den,
>poridil jsem si zvukovku T2 LAB Wave 128. Pokusil jsem se pro ni prelozit kernel
>2.0.35 (distribuce RH 5.1 od 'Yeni'). Podle udaju z manualu:
>
>ISA PnP, SB16, WSS, MPU401, FM synteza OPL3.
>Mela by mit 3D surround (ten mi je vcelku ukradenej).
>
>Podle vyrobce je kompatibilni se SB 16/Pro/2.0, AdLib.

Doma mam napsany postup pro Yamahy, pokud chcete tak Vam ho vecer poslu.
Dan