PAP, mgetty, AutoPPP?

Jiri Valenta Jiri.Valenta na apexnet.cz
Pátek Prosinec 11 13:09:14 CET 1998

Zdravim vsechny,
  chci se zeptat zda nekdo nema rozchozene AutoPPP pripojovani s mgetty.

O co jde?
  Na strane serveru pro PPP pripojeni pouzivam "mgetty". Ten se nejprve
ohlasi "login:" a pak heslo. Potom je mozno komunikaci predat "pppd".
Ja bych potreboval autentikaci provast pomoci PAP protokolu. Pri
kompilaci
mgetty lze pridat -DAUTOPPP a v konfiguraci loginu pridat /AutoPPP/.
Ono se mi to, ale porad ohlasuje loginem a nechce se to prepnout do PPP
provest autentikaci potom pres PAP.
                                   ...nezkousel jste to nekdo?  diky za
radu.

--

Jiri Valenta    Jiri.Valenta na apexnet.cz      Bohemia.Net
     * *       ApexNet, Ltd.   Internet Service Provider